چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

به نقل از سایت ایرنا - بهمن صالح نیا با تاکید براینکه بازی زیبا بدون کسب نتیجه برای هیچکس راضی کننده نیست افزود: ملوان امروزی با ملوان دهه 50 و 60 تفاوت محسوسی دارد.
وی خاطرنشان کرد: در گذشته تن تیمهای بزرگ از شنیدن نام ملوان می لرزید و بزرگترین آرزویشان کسب یک امتیاز خانگی از ملوان بود اما اکنون تیمها به راحتی و با کسب سه امتیاز از انزلی به خانه بر می گردند.
سرمربی اسبق ملوان در پاسخ به تغییرات و تعویض های سرمربی این تیم در بازیهای اخیر اظهار کرد: دوست ندارم در خصوص چینش و نحوه استفاده از بازیکنان صحبت کنم.
صالح نیا تصریح کرد: در فرصت مناسب حرفهای زیادی برای گفتن دارم و در مورد ملوان بعد از انتخابات صحبت خواهم کرد.
وی با اشاره به اینکه ملوان نام بزرگی در فوتبال داشت تاکید کرد: ملوان کادر فنی خوبی دارد و انتظارات هواداران فراتر از اینهاست .
صالح نیا در خصوص مسائل روانی حاکم برتیم و بازیکنان گفت: از افرادی مثل پایان رافت و مازیار زارع انتظار آرامش می رود چرا که مازیار زارع بعنوان کاپیتان تیم، سکاندار مستطیل سبز است و باید از مسائل حاشیه ای پرهیز کند .
 تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابتهای لیگ برتر و از هفته 21 روز جمعه ساعت 15 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی و در یک بازی حساس به مصاف تیم راه آهن خواهد رفت.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna